RELACJA Z KLIENTEM – DYNAMIKA TWORZENIA I PODTRZYMYWANIA RELACJI warsztat zaawansowany

Idea

Każda biznesowa relacja powstaje w inny sposób. To co jest możliwe w rozmowie z jednym klientem, nie jest możliwe z innym. To co pomaga rozwijać jedną relację niszczy drugą.  Te obserwacje zaowocowały powstaniem warsztatu, którego tematem jest dynamika i unikalny charakter każdej indywidualnej relacji z klientem.

  • Jak poruszać się w świecie klienta by budować, a nie rujnować?
  • Czy droga, którą podążasz jest właściwa?
  • Czy tak naprawdę wiesz, czego potrzebuje twój klient?

Te pytania zapewne zadaje sobie wielu sprzedających. Warsztat pozwoli poszerzyć wiedzę dotyczącą tego w jaki sposób towarzyszyć klientowi przez kolejne etapy waszej biznesowej relacji. Tak jak każda relacja, również ta biznesowa, posiada swoją dynamikę. Twój klient będzie potrzebował innego zaangażowania w zależności od etapu, na którym się znajdujecie i okoliczności, które wam towarzyszą.  Znajomość reguł rządzących dynamiką pozwoli świadomie poruszać się w tym obszarze.

W trakcie warsztatu:

  • Poszerzysz wiedzę dotyczącą dynamiki relacji sprzedażowej i zmian jakie w niej zachodzą
  • Poznasz zasady budowania dobrej relacji na różnych etapach jej rozwoju: inicjowanie, budowanie i podtrzymywanie relacji
  • Zdefiniujesz czym jest dobra relacja biznesowa dla ciebie i nauczysz się rozpoznawać czym może być dobra relacja biznesowa dla klienta
  • Poznasz różnice w definiowaniu tego czym są kamienie milowe i punkty krytyczne, przez ciebie i przez klienta
  • Poznasz zasady rozwijania sprzedaży w procesie „after sale”.